Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 5, 2011
Image Size
3.9 MB
Resolution
2530×1851
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,627 (1 today)
Favourites
386 (who?)
Comments
30
Downloads
80
×
Happy BirthDae by pancake-waddle Happy BirthDae by pancake-waddle
OVERLAY ABUSE YEAAA blind yall

haha okay anyways.

HAPPY BIRTHDAEEEEEEEEEEE to :icondaenarys:!!!!! :heart: :heart: :heart:

you little troll trying to trick me :<..ANYWAYS. this is to commemorate all our lovely rp memories hehe. Im so glad to have met you dae; its really been a blast these past few months! i rub you like juke loves shortie (and maybe how micchan loves obadiah!?! ROFL IDK MAN)) but yeahhh youre a wonderful and ridiculously cute personnnnn k? I hope you have an fantastic birthday, dae!! Stay awesome <3333

From L to R: Niff (dae), Juke (me) [LOX]; Inui (dae), Obadiah (me) [HH]!
Add a Comment:
 
:iconzerokazuki:
zerokazuki Featured By Owner Sep 2, 2012
So .....your friends actually look like this?!!!
Reply
:iconpancake-waddle:
pancake-waddle Featured By Owner Sep 2, 2012
LOL noo, these are my friend and my original characters! :)
Reply
:iconzerokazuki:
zerokazuki Featured By Owner Sep 3, 2012
Aww i was hoping some guys look like that.=(
Reply
:iconn-ada:
n-ada Featured By Owner Jul 26, 2012
sorry but what anime is this ?
Reply
:iconpancake-waddle:
pancake-waddle Featured By Owner Jul 26, 2012
It's not an anime, these are my friend and my OC's for various RP groups! :)
Reply
:iconn-ada:
n-ada Featured By Owner Jul 27, 2012
amazing :)
Reply
:iconxmizo:
xMizo Featured By Owner Sep 28, 2011
I love this outfit ^_^
Reply
:iconuniversalladyn:
universalladyn Featured By Owner Jul 8, 2011
It's so colorful...so PRETTY! : D
Reply
:iconkouri-n:
Kouri-n Featured By Owner Jul 7, 2011  Hobbyist General Artist
yay! he retains his awesome new hair cute
Reply
:iconpancake-waddle:
pancake-waddle Featured By Owner Jul 9, 2011
hehe yup!! thanks :D
Reply
Add a Comment: